Thursday, March 4, 2010

Plane Food/Comida de Avion

It´s been a long time since my plane food project had a chance to be tested again. And I guess it´s gonna be longer than expected again. On my flight from Sao Paulo to Lima they handed me a tray with food. I wasn´t sure if it was a regular or a special meal: I couldn´t remember if I had anything weird allocated for this flight, and the 2 people next to me didn´t get a meal when I did, but then I thought maybe they didn´t want to eat cause everyone else seemed to be getting one....?
Anyway, so I ate my meal not sure whether I should be complaining or not about it, and when I was almost finished a flight attendant shows up with a tray, calls my name, and looks apologetic. He asked if I wanted it: I say I have basically finished the meal they gave me already, so there´s no point, so no.
When I got off the plane I looked at the ticket and realized I was supposed to recieve a Diabetic meal... big fuck up on Lan´s behalf!!! What if I had been a true diabetic?!? They would be in trouble! Luckily for them I am a fake, so I won´t complain about it.

Hace mucho tiempo que no tenia oportunidad de poner a prueba mi proyecto sobre las comidas de avion. Y supongo que va a ser mas tiempo del previsto nuevamente. En mi vuelo de Sao Paulo a Lima me dieron una bandeja con comida. No sabia si era una comida normal o especial: no me podia acordar si tenia una comida rara pedida para este vuelo, y a las 2 personas sentadas al lado mio no les dieron comida, pero pense que a lo mejor no querian comer porque parecia como que al resto de la gente le estaban dando bandejas...?
Bueno, asi que me comi la comida que me dieron sin saber si me deberia estar quejando o no al respecto, y cuando ya casi terminaba de comer un azafato aparece con una bandeja, me llama por mi nombre, y con cara de disculpas. Me pregunta si la quiero: le dije que ya basicamente me habia terminado la bandeja que me dieron, asi que no tiene sentido, asi que no.
Cuando me baje del avion mire mi pasaje y me di cuenta que supuestamente me deberian haber dado una comida para diabeticos... que cagada que se mandaron Lan! Que si de verdad hubiera sido diabetica?!?!? Estarian en problemas!! Por suerte para ellos soy una impostora, asi que no me voy a quejar sobre el tema.

No comments:

Post a Comment