Saturday, May 1, 2010

Mascot/Mascota


Time for mascot swap again! I've lost count of what number I'm up to by now... but I had the koala that Ana had given me in Vegas (which by the way was christened Walwa by an 11 year old girl I met in Washington DC).
I made the swap with Agustina. She gave me this.... don't know what it's called, but these things to put between the toes to open them up, you know, to paint the toe nails. Only that she bought them cause she wants to spread her toes apart because she is taking dancing lessons. And apparently spread-out toes are a good quality for a dancer to have! Hilarious girl she is! And they have cute little faces painted on, so I think it will be an awesome mascot!

Momento de cambiar de mascota otra vez! Perdi la cuenta de por que numero voy ya... pero tenia el Koala que Ana me habia dado en Las Vegas (que por cierto fue bautizado Walwa por una chica de 11 anios que conoci en Washington DC).
Hice el cambio con Agustina. Me dio un.... no se como se llama, pero esas cosas para ponerse entre los dedos de los pies para abrirlos, para pintarse las unas de los pies. Solo que ella se los compro porque se quiere separar los dedos de los pies porque esta tomando clases de danza. Y aparentemente tener dedos de los pies separados es una buena cualidad en una bailarina! Es un personaje! Y tienen caritas divinas pintadas, asi que creo que va a ser una mascota genial!

No comments:

Post a Comment