Friday, May 7, 2010

Mascota/Mascot


Just before leaving Kenya I did the next mascot swap. I swapped with Frankie, an English girl on my tour. I gave her the toe spreader I got from Agustina and she gave me a pin. It looks like one of the ghosts from Pac Man, but if you turn it upside down it's actually a foot. It was part of a programme in Englad called WOW (Walk Once a Week) encouraging school children to walk to school once a week. So whoever did it got one of these pins. The one Frankie gave me was for the month of October, so it has a spiderweb drawing because of Halloween.

Justo antes de salir de Kenya hice el siguiente intercambio de mascota. Cambie con Frankie, una chica inglesa de mi tour. Le di el separador de dedos del pie que me habia dado Agustina y ella me dio un prendedor. Parece un fantasmita como los del Pac Man, pero si lo das vuelta en realidad es un pie. Era parte de un proyecto en Inglaterra llamado WOW (Walk Once a Week- Camina una Vez por Semana), incentivando a los chicos a que caminen al colegio una vez por semana. Y a los que lo hacian le daban uno de estos prendedores. El que me dio Frankie es del mes de Octubre, asi que tiene una tela de arana dibujada, por Halloween.

No comments:

Post a Comment