Monday, April 5, 2010

Mascot/Mascota


Sorry, I forgot to write about my last mascot swap, oops!
I didn't swap mascots before leaving Bolivia (was gonna do it with Sergio, but it didn't end up happening cause we had a quick farewell), so I made the swap when I got to USA.The swap was with Ana. She gave me a little koala and I gave her the bracelet that Stefania had given me. We had the swapping ceremony at Lisa's place in Las Vegas.

Perdon, me olvide de escribir sobre mi ultimo cambio de mascota, oops!
No hice el cambio de mascota antes de irme de Bolivia (iba a hacerlo con Sergio, pero al final no lo pudimos hacer porque tuvimos una despedida rapida), asi que hice el cambio cuando llegue a USA. El intercambio fue con Ana. Ella me dio un munequito de un koala y yo le di la pulsera que me habia dado Stefania. Hicimos la ceremonia del trueque en la casa de Lisa en Las Vegas.

No comments:

Post a Comment